Nový svět

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 421 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nový svět koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
421 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nový svět koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
443 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nový svět koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
240 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Nový svět koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
443 Kč
Není skladem

Nový svět koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
406 Kč
Není skladem

Krátký popis
Výjimečné komiksové album beze slov. Co dokáže tolik lidí přimět k tomu, aby vše opustili a sami bez rodiny a přátel se vydali na cestu do tajemné země, v níž je vše bezejmenné a budoucnost nejistá? Grafický román zachycuje příběh každého přistěhovalce, uprchlíka či vysídlence a zároveň je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nový svět je 397 Kč

Výběr knih autora Shaun Tan

Zobrazit všechny knihy autora Shaun Tan
Výběr knih vydavatele Labyrint

Zobrazit všechny knihy vydavatele Labyrint
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.