O kohoutkovi a slepičce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 35 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

O kohoutkovi a slepičce koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
35 Kč
Skladem (odeslání ihned)

O kohoutkovi a slepičce koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
38 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

O kohoutkovi a slepičce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
29 Kč
Není skladem

O kohoutkovi a slepičce koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
40 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: O kohoutkovi a slepičce - Rožnovská Lenka. Lakomému kohoutkovi se vzpříčí v hrdle jadérko, bez pomoci hodné slepičky se neobejde. Jenomže kdo pomůže slepičce? Každý si něco žádá. Jen nebe po slepičce nic nechce a pomůže jí kohoutka zachránit. Publikace: O kohoutkovi a slepičce -…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy O kohoutkovi a slepičce je 35 Kč

Výběr knih autora Lenka Rožnovská

Zobrazit všechny knihy autora Lenka Rožnovská
Výběr knih vydavatele Triton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Triton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.