Povídání o svaté Anežce České

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 188 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Povídání o svaté Anežce České koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
188 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Povídání o svaté Anežce České koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Povídání o svaté Anežce České koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Povídání o svaté Anežce České koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
173 Kč
Není skladem

Povídání o svaté Anežce České koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
188 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Povídání o svaté Anežce České - Rožnovská Lenka. Určeno pro 8+ Výlet do dávné historie může být poutavý i poučný. V naší knížce se vrátíte v čase více než osm set let zpět, a přesto se dozvíte o princezně, na kterou se dodnes vzpomíná s láskou. Jmenovala se Anežka a byla dcerou krále…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Povídání o svaté Anežce České je 192 Kč

Výběr knih autora Lenka Rožnovská

Zobrazit všechny knihy autora Lenka Rožnovská
Výběr knih vydavatele Triton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Triton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.