Prípady detektiva Kláska a opičáka Jojíka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 194 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Prípady detektiva Kláska a opičáka Jojíka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
194 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Prípady detektiva Kláska a opičáka Jojíka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
216 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kdyby na pana učitele Kláska jednoho dne nevyskočil z obrazu v kabinetě šimpanz (no ano, i takové věci se stávají), nikdy by se nestal detektivem a nikdy by nemohl vyprávět svých dvanáct zapeklitých detektivních případů. Každý detektiv potřebuje pomocníka, panu Kláskovi pomáhá neposedný, ale…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Prípady detektiva Kláska a opičáka Jojíka je 205 Kč

Výběr knih autorů Lenka Rožnovská , Hana Mlčochová

Zobrazit všechny knihy autora Lenka Rožnovská, Hana Mlčochová
Výběr knih vydavatele Bambook

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bambook
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.