O pejskovi a kočičce - Jak si myli podlahu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 143 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

O pejskovi a kočičce - Jak si myli podlahu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
143 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Zpracováno podle kresleného filmu Eduarda Hofmana na motivy Josefa Čapka.Pohádková knížka pro malé čtenáře.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy O pejskovi a kočičce - Jak si myli podlahu je 143 Kč

Výběr knih autora Josef Čapek

Zobrazit všechny knihy autora Josef Čapek
Výběr knih vydavatele Baset

Zobrazit všechny knihy vydavatele Baset
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.