Obrazy z českých dějin pro 4. a 5. ročník ZŠ

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Obrazy z českých dějin pro 4. a 5. ročník ZŠ koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
28 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pomůcka s dějepisnými přehledy je vynikající doplněk učebnic Obrazy ze starších českých dějin a Obrazy z novějších českých dějin. Obsahuje portréty nejvýznamnějších panovníků a prezidentů i časovou přímku se zjednodušenou charakteristikou jednotlivých období. Desetistranná kartonová skládačka.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Obrazy z českých dějin pro 4. a 5. ročník ZŠ je 28 Kč

Výběr knih autorů František Čapka , Klíma Bohuslav

Zobrazit všechny knihy autora František Čapka, Klíma Bohuslav
Výběr knih vydavatele Alter

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alter
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.