Ochočené nekonečno

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 715 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ochočené nekonečno koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
715 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace Eva Eisler - Ochočené nekonečno nabízí nový pohled na dílo výjimečné umělkyně, jež se plynule pohybuje mezi šperkem, designem, architekturou a volným uměním. Eva Eisler vnímá svou tvorbu jako jeden kontinuální celek, v němž se forma a materiál stávají prostředníky významu. Právě…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Pavla Melková , Eva Eisler

Zobrazit všechny knihy autora Pavla Melková, Eva Eisler
Výběr knih vydavatele UMPRUM

Zobrazit všechny knihy vydavatele UMPRUM
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.