Očkování v otázkách a odpovědích

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 229 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Očkování v otázkách a odpovědích koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Očkování v otázkách a odpovědích koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Očkování v otázkách a odpovědích koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Očkování v otázkách a odpovědích koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
235 Kč
Není skladem

Očkování v otázkách a odpovědích koupíte na Albatros
Albatros
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Očkování v otázkách a odpovědích koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Očkování v otázkách a odpovědích koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Očkování v otázkách a odpovědích koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jasně a vědecky! Problematika vakcinace v podání oceňovaného lékaře. Jak funguje očkování a kam až sahá jeho historie? Jaké můžou mít vakcíny vedlejší účinky a proč bylo tolik povyku okolo očkování proti covidu? Srozumitelné odpovědi na tyto a mnoho dalších praktických otázek nabízí Jiří Beran,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Očkování v otázkách a odpovědích je 245 Kč

Výběr knih autora Jiří Beran

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Beran
Výběr knih vydavatele Mladá fronta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mladá fronta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.