Zákon o distribuci pojištění a zajištění

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zákon o distribuci pojištění a zajištění koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 277 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Zákon o distribuci pojištění a zajištění koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 290 Kč
Není skladem

Zákon o distribuci pojištění a zajištění koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
1 290 Kč
Není skladem

Krátký popis
Předkládaný komentář k zákonu o distribuci pojištění a zajištění nabízí získání ucelené orientace v problematice ve všech podstatných souvislostech. Autoři jej koncipovali tak, aby kromě nezbytného teoretického výkladu sloužil především praktickým potřebám pojišťovacího zprostředkovatele. Kromě…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zákon o distribuci pojištění a zajištění je 1 285 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Jiří Beran, Ježdík Jan, Pěnčíková Lenka
Výběr knih vydavatele C. H. Beck

Zobrazit všechny knihy vydavatele C. H. Beck
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.