Od minulosti k dnešku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 583 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Od minulosti k dnešku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
583 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Od minulosti k dnešku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
608 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Od minulosti k dnešku koupíte na Albatros
Albatros
679 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Od minulosti k dnešku koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
715 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Od minulosti k dnešku koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
719 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Od minulosti k dnešku koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
655 Kč
Není skladem

Krátký popis
Přehledné zpracování českých dějin od­samých počátků až poty nejsoučasnější události zpera prof. Jana Rychlíka, významného českého historika. JanRychlík dále důsledně zasazujedě­jiny českých zemí doširšího evropského kontextu, zejména doprostoru střední Evropy, spohledem otevřeným jak na západ,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Od minulosti k dnešku je 659 Kč

Výběr knih autora Jan Rychlík

Zobrazit všechny knihy autora Jan Rychlík
Výběr knih vydavatele Vyšehrad

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vyšehrad
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.