Franz Kafka - A Man of His Time and Our Own

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 270 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Franz Kafka - A Man of His Time and Our Own koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
270 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Franz Kafka - A Man of His Time and Our Own koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Franz Kafka - A Man of His Time and Our Own koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Franz Kafka - A Man of His Time and Our Own koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
380 Kč
Není skladem

Franz Kafka - A Man of His Time and Our Own koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
This lavish book about the most famous native of Prague Franz Kafka is intended for everyone who wishes to learn more about his life and work, and his world. It brings to life the world of Prague German literature, the world of Kafka's interests, family and friends, and also the world of his…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Franz Kafka - A Man of His Time and Our Own je 330 Kč

Výběr knih autorů Radek Malý , Renáta Fučíková

Zobrazit všechny knihy autora Radek Malý, Renáta Fučíková
Výběr knih vydavatele Práh

Zobrazit všechny knihy vydavatele Práh
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.