Franz Kafka - Ein Mensch seiner und unserer Zeit

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 273 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Franz Kafka - Ein Mensch seiner und unserer Zeit koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
273 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Franz Kafka - Ein Mensch seiner und unserer Zeit koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
273 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Franz Kafka - Ein Mensch seiner und unserer Zeit koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Franz Kafka - Ein Mensch seiner und unserer Zeit koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Franz Kafka - Ein Mensch seiner und unserer Zeit koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Franz Kafka, einer der berühmtesten Söhne der Stadt Prag, ist ein Mythos, eine Marke. Bis heute zerbrechen sich sowohl Leser als auch Fachleute den Kopf über seine teils rätselhaften Texte.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Franz Kafka - Ein Mensch seiner und unserer Zeit je 309 Kč

Výběr knih autorů Radek Malý , Renáta Fučíková

Zobrazit všechny knihy autora Radek Malý, Renáta Fučíková
Výběr knih vydavatele Práh

Zobrazit všechny knihy vydavatele Práh
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.