Olomouc Sloup Nejsvětější Trojice a další mariánské a trojiční sloupy, pilíře a obelisky v Čechách, na Moravě a ve Slezsku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 326 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Olomouc Sloup Nejsvětější Trojice a další mariánské a trojiční sloupy, pilíře a obelisky v Čechách, na Moravě a ve Slezsku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
326 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Olomouc Sloup Nejsvětější Trojice a další mariánské a trojiční sloupy, pilíře a obelisky v Čechách, na Moravě a ve Slezsku koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Olomouc Sloup Nejsvětější Trojice a další mariánské a trojiční sloupy, pilíře a obelisky v Čechách, na Moravě a ve Slezsku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
375 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha Olomouc Sloup Nejsvětější Trojice a další mariánské a trojiční sloupy, pilíře a obelisky v Čechách, na Moravě a ve Slezsku, kterou vydalo v roce 2023 nakladatelství FOIBOS BOOKS s.r.o. v edici Světové památky UNESCO, vychází jako třináctá v této řadě. Publikace je hlavně soustředěna na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Olomouc Sloup Nejsvětější Trojice a další mariánské a trojiční sloupy, pilíře a obelisky v Čechách, na Moravě a ve Slezsku je 352 Kč

Výběr knih autora Pavel Vlček

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Vlček
Výběr knih vydavatele Foibos

Zobrazit všechny knihy vydavatele Foibos
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.