The Old Town Hall in Prague

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 89 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Old Town Hall in Prague koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Old Town Hall in Prague koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Old Town Hall in Prague koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
458 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Old Town Hall in Prague koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
382 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: The Old Town Hall in Prague - kolektiv autorů;Vlček Pavel. V době, kdy končí rozsáhlá rekonstrukce věže Staroměstské radnice v Praze, která si kladla za cíl vrátit tuto historickou budovu do její původní podoby, vychází dvousetstránková publikace pod prostým názvem Staroměstská…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Old Town Hall in Prague je 344 Kč

Výběr knih autora Pavel Vlček

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Vlček
Výběr knih vydavatele Foibos

Zobrazit všechny knihy vydavatele Foibos
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.