ON-LINE ZOO - básničky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 147 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

ON-LINE ZOO - básničky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
147 Kč
Skladem (odeslání ihned)

ON-LINE ZOO - básničky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

ON-LINE ZOO - básničky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

ON-LINE ZOO - básničky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
158 Kč
Není skladem

ON-LINE ZOO - básničky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha ON-LINE ZOO - básničky seznamuje i ty nejmenší čtenáře se základy bezpečného chování na Internetu. S novou publikací nahlédnete do neobyčejné zoologické zahrady, kde všechna zvířátka používají Internet. Možná rizika související s používáním Internetu kniha vysvětluje formou veršů, které…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy ON-LINE ZOO - básničky je 165 Kč

Výběr knih autorů Abdel-Salam Achmed , Libor Manda

Zobrazit všechny knihy autora Abdel-Salam Achmed, Libor Manda
Výběr knih vydavatele CZ.NIC

Zobrazit všechny knihy vydavatele CZ.NIC
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.