Onegin Was a Rusky (Oněgin byl Rusák - anglicky)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 260 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Onegin Was a Rusky (Oněgin byl Rusák - anglicky) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Onegin Was a Rusky (Oněgin byl Rusák - anglicky) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Onegin Was a Rusky (Oněgin byl Rusák - anglicky) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Onegin Was a Rusky (Oněgin byl Rusák - anglicky) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
216 Kč
Není skladem

Krátký popis
Like B. Proudew, this work is an idiosyncratic autobiography woven into a collective memory of 1980s ‘timelessness’, to quote Václav Havel. In spite of the vetting obstacles placed in her way by the authorities, Helena Součková has succeeded in getting to grammar school. And although the cards…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Onegin Was a Rusky (Oněgin byl Rusák - anglicky) je 249 Kč

Výběr knih autora Irena Dousková

Zobrazit všechny knihy autora Irena Dousková
Výběr knih vydavatele Pálava Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pálava Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.