The Invincible Seven / Steiner aneb Co jsme dělali

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 219 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Invincible Seven / Steiner aneb Co jsme dělali koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
219 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Invincible Seven / Steiner aneb Co jsme dělali koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Invincible Seven / Steiner aneb Co jsme dělali koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
243 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Invincible Seven / Steiner aneb Co jsme dělali koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
216 Kč
Není skladem

Krátký popis
In telling the stories of several generations of one family, the author sketches the development of Czech society in the recent past. His version of history is replete with humour and hyperbole, as well as emotional depth. The protagonists live in difficult times. The book observes in some…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Invincible Seven / Steiner aneb Co jsme dělali je 230 Kč

Výběr knih autora Martin Fahrner

Zobrazit všechny knihy autora Martin Fahrner
Výběr knih vydavatele Pálava Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pálava Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.