The Devil’s Dictionary of Economics & Finance

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 311 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Devil’s Dictionary of Economics & Finance koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Devil’s Dictionary of Economics & Finance koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
326 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Devil’s Dictionary of Economics & Finance koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
260 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ďáblův slovník ekonomie a financí je kniha, kterou lze zařadit do dvou kategorií: kromě literatury faktu také do přihrádky humor. Kniha navazuje na původní Ďáblův slovník, který před více než sto lety publikoval známý cynik Ambrose Bierce a místy připomíná i známého C. Northcote Parkinsona a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Devil’s Dictionary of Economics & Finance je 299 Kč

Výběr knih autora Pavel Kohout

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Kohout
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.