Orchestr zvířátek hraje Mozarta

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 271 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Orchestr zvířátek hraje Mozarta koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
271 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Orchestr zvířátek hraje Mozarta koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Orchestr zvířátek hraje Mozarta koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Orchestr zvířátek hraje Mozarta koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Orchestr zvířátek hraje Mozarta koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Co to je za zvuk? To je přece slavný Orchestr zvířátek! A zrovna hraje velkolepé skladby od Wolfganga Amadea Mozarta. Mozart byl už jako dítě zázračně nadaný a hudbu začal skládat již v 5 letech! Pojď si se zvířátky poslechnout melodie a seznámit se s nejslavnějším hudebním skladatelem všech…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Orchestr zvířátek hraje Mozarta je 323 Kč

Výběr knih autora Sam Taplin

Zobrazit všechny knihy autora Sam Taplin
Výběr knih vydavatele Svojtka & Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka & Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.