Orchester zvieratiek hrá Beethovena

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 318 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Orchester zvieratiek hrá Beethovena koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
318 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Orchester zvieratiek hrá Beethovena koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Orchester zvieratiek hrá Beethovena koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
366 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Orchester zvieratiek hrá Beethovena koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
428 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Orchester zvieratiek hrá Beethovena koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
392 Kč
Není skladem

Krátký popis
Stlač tlačidlo a objav čaro Beethovenovej hudby v tejto nádherne ilustrovanej knihe. Zoznám sa tak s jedným z najlepších skladateľov všetkých čias. Nechajte svoje deti objavovať čaro úžasnej hudby Ludwiga van Beethovena. V tejto pôvabne ilustrovanej knižke stačí stlačiť tlačidlo a razom sa…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Orchester zvieratiek hrá Beethovena je 372 Kč

Výběr knih autora Sam Taplin

Zobrazit všechny knihy autora Sam Taplin
Výběr knih vydavatele Svojtka&Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka&Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.