Orwell na steroidech - Průvodce chaosem 21. století

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 50 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Orwell na steroidech - Průvodce chaosem 21. století koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
50 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Orwell na steroidech - Průvodce chaosem 21. století koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
53 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Orwell na steroidech - Průvodce chaosem 21. století koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
44 Kč
Není skladem

Orwell na steroidech - Průvodce chaosem 21. století koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
59 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha přináší rozhovory s předními českými a zahraničními ekonomy, akademiky, byznysmeny a intelektuály o přeměnách světa v příštích třiceti letech. Jaké scénáře a trendy převládnou v budoucnosti? Kdo uspěje v digitální a nejisté době a jaké vzdělání, dovednosti a vlastnosti budou pro mladou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Orwell na steroidech - Průvodce chaosem 21. století je 54 Kč

Výběr knih autora Roman Chlupatý

Zobrazit všechny knihy autora Roman Chlupatý
Výběr knih vydavatele 65. pole

Zobrazit všechny knihy vydavatele 65. pole
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.