Ostré konce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 314 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ostré konce koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ostré konce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
292 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Ostré konce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
325 Kč
Není skladem

Krátký popis
Armáda Spojených království je možná parchantů plná, ale jen jeden si myslí, že když se objeví Gurkové, dokáže sám zachránit situaci: nedostižný plukovník Sand dan Glokta. Curnden Craw a jeho tucet špinavců se vydají daleko za Crinnu po stopách tajemného předmětu. Má to jen jeden drobný háček:…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ostré konce je 316 Kč

Výběr knih autora Joe Abercrombie

Zobrazit všechny knihy autora Joe Abercrombie
Výběr knih vydavatele Polaris

Zobrazit všechny knihy vydavatele Polaris
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.