Ostrov pokladů, 3. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 238 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ostrov pokladů, 3. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
238 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ostrov pokladů, 3. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
280 Kč
Není skladem

Ostrov pokladů, 3. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nesmrtelný příběh o dobrodružství malého Jima Hawkinse a jeho druhů, kteří se vydali najít proslulý poklad krvežíznivého pirátského kapitána, vychází v klasickém překladu a je doprovázený ilustracemi jednoho z nejslavnějších českých ilustrátorů, Zdeňka Buriana. Kniha je určena čtenářům od 10…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ostrov pokladů, 3. vydání je 254 Kč

Výběr knih autora Robert Louis Stevenson

Zobrazit všechny knihy autora Robert Louis Stevenson
Výběr knih vydavatele Pikola

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pikola
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.