Ostrov pokladů - Dvojjazyčné čtení Č-A

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 138 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ostrov pokladů - Dvojjazyčné čtení Č-A koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
138 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ostrov pokladů - Dvojjazyčné čtení Č-A koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
143 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ostrov pokladů - Dvojjazyčné čtení Č-A koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
135 Kč
Není skladem
a 3 další varianty  
Ostrov pokladů - Dvojjazyčné čtení Č-A koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
152 Kč
Není skladem

Ostrov pokladů - Dvojjazyčné čtení Č-A koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
152 Kč
Není skladem

Ostrov pokladů - Dvojjazyčné čtení Č-A koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
170 Kč
Není skladem

Ostrov pokladů - Dvojjazyčné čtení Č-A koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
147 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ostrov pokladů (Dvojjazyčné čtení česko-anglické) převyprávěné moderním jazykem, pro začínající a mírně pokročilé angličtináře. Stevenson napsal Ostrov pokladů, když viděl svého synovce malovat vodovkami mapu ostrova. Začal dávat ostrovům jména, až nakonec napsal „Ostrov pokladů“ do pravého…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ostrov pokladů - Dvojjazyčné čtení Č-A je 148 Kč

Výběr knih autora Robert Louis Stevenson

Zobrazit všechny knihy autora Robert Louis Stevenson
Výběr knih vydavatele SUN

Zobrazit všechny knihy vydavatele SUN
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.