Otevřené dopisy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 48 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Otevřené dopisy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
48 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Otevřené dopisy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
36 Kč
Není skladem

Otevřené dopisy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
49 Kč
Není skladem

Krátký popis
Přední český publicista Petr Žantovský vystudoval žurnalistiku, teorii a historii médií. Působí jako novinář, analytik mediální oblasti a vysokoškolský pedagog. Je autorem více než 20 knih z oblasti médií, ale také mnoha knižních rozhovorů s význačnými osobnostmi české politiky a kultury …

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Otevřené dopisy je 44 Kč

Výběr knih autorů Miroslav Huptych , Petr Žantovský

Zobrazit všechny knihy autora Miroslav Huptych, Petr Žantovský
Výběr knih vydavatele Ottovo nakladatelství

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ottovo nakladatelství
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.