Paměti aneb autobiografie, třináct olomouckých let

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 211 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Paměti aneb autobiografie, třináct olomouckých let koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
211 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Paměti aneb autobiografie, třináct olomouckých let koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Paměti aneb autobiografie, třináct olomouckých let koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
208 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Paměti aneb autobiografie, třináct olomouckých let - Nováková Julie. Paměti Julie Novákové. Publikace: Paměti aneb autobiografie, třináct olomouckých let - Nováková Julie.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Paměti aneb autobiografie, třináct olomouckých let je 217 Kč

Výběr knih autora Julie Nováková

Zobrazit všechny knihy autora Julie Nováková
Výběr knih vydavatele UP Olomouc

Zobrazit všechny knihy vydavatele UP Olomouc
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.