Světy za obzorem (Sbírka povídek)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 316 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Světy za obzorem (Sbírka povídek) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
316 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Světy za obzorem (Sbírka povídek) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Světy za obzorem (Sbírka povídek) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Světy za obzorem (Sbírka povídek) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
295 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Světy za obzorem (Sbírka povídek) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
295 Kč
Není skladem

Světy za obzorem (Sbírka povídek) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
326 Kč
Není skladem

Krátký popis
Za obzorem se skrývají nové a tajemné světy, kam lidská noha ještě nevkročila: Věčně zmrzlé trpasličí planety ukrývající dávné vraky. Bludiště zvířecích myslí a emocí. Virtuální reality. Vjemy překypující krajina lidského čichu ve světě pokročilých technologií. Kolonie na nebezpečných dalekých…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Světy za obzorem (Sbírka povídek) je 324 Kč

Výběr knih autora Julie Nováková

Zobrazit všechny knihy autora Julie Nováková
Výběr knih vydavatele Brokilon

Zobrazit všechny knihy vydavatele Brokilon
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.