Blíženci 1 - Prstenec prozření

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 192 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Blíženci 1 - Prstenec prozření koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
192 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Blíženci 1 - Prstenec prozření koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
222 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Blíženci 1 - Prstenec prozření koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Blíženci 1 - Prstenec prozření koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
181 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Blíženci 1 - Prstenec prozření koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
195 Kč
Není skladem

Krátký popis
„Co může srazit na kolena celou civilizaci? Válka? Vyčerpání zdrojů?“ „Totální prohra. Vědomí, že je konec, dál už to nejde.“ Stalo se snad něco takového pradávné civilizaci Hvězdoměnců, která po sobě zanechala jen síť mezihvězdných zkratek? Je to důvod, proč je tunelů konečné množství a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Blíženci 1 - Prstenec prozření je 205 Kč

Výběr knih autora Julie Nováková

Zobrazit všechny knihy autora Julie Nováková
Výběr knih vydavatele Brokilon

Zobrazit všechny knihy vydavatele Brokilon
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.