Paměti spisovatele Broučků

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 266 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Paměti spisovatele Broučků koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Paměti spisovatele Broučků koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
309 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Paměti spisovatele Broučků koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Paměti spisovatele Broučků koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
234 Kč
Není skladem

Paměti spisovatele Broučků koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
283 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Paměti spisovatele Broučků - Karafiát Jan. Kdo by neznal Broučky – jedno z nejoblíbenějších děl české literatury? Kniha od roku 1876 vyšla už více než stokrát a patří k vůbec nejvydávanějším českým publikacím pro děti. A nezůstalo jen u češtiny, byla přeložena do angličtiny, němčiny,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Paměti spisovatele Broučků je 279 Kč

Výběr knih autora Ján Karafiát

Zobrazit všechny knihy autora Ján Karafiát
Výběr knih vydavatele Books & Pipes

Zobrazit všechny knihy vydavatele Books & Pipes
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.