Paradoxy demokracie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 52 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Paradoxy demokracie koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
52 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Paradoxy demokracie koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
53 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Paradoxy demokracie koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
213 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Paradoxy demokracie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
177 Kč
Není skladem

Paradoxy demokracie koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
48 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Paradoxy demokracie - Janata Michal. Abychom mohli poskytovat politice prostor pouze v té míře, která nám umožní se zabývat důležitějšími věcmi, musíme se v ní angažovat. Pokud ji necháme jen na těch, kteří nás chtějí o toto právo připravit, budeme se muset politikou zabývat proti…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Paradoxy demokracie je 108 Kč

Výběr knih autora Michal Janata

Zobrazit všechny knihy autora Michal Janata
Výběr knih vydavatele Malvern

Zobrazit všechny knihy vydavatele Malvern
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.