Peter Rabbit: Peter's Nature Walk

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 375 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Peter Rabbit: Peter's Nature Walk koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
408 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Peter Rabbit: Peter's Nature Walk koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
426 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Peter Rabbit: Peter's Nature Walk koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
487 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Peter Rabbit: Peter's Nature Walk koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
443 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Peter Rabbit: Peter's Nature Walk koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Peter Rabbit: Peter's Nature Walk koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
398 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Push the button on every page of this Peter Rabbit story book to hear the sounds of the countryside!Peter Rabbit and his family are learning all about nature! From dawn to dusk, the rabbits discover fascinating facts about the great outdoors, including the different types of insects and trees…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Peter Rabbit: Peter's Nature Walk je 422 Kč

Výběr knih autora Beatrix Potter

Zobrazit všechny knihy autora Beatrix Potter
Výběr knih vydavatele Warne

Zobrazit všechny knihy vydavatele Warne
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.