Plaché rozkoše

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 152 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Plaché rozkoše koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
152 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Plaché rozkoše koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
157 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Plaché rozkoše koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
162 Kč
Není skladem

Plaché rozkoše koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
144 Kč
Není skladem

Krátký popis
Príjemné čítanie o dnešnej žene, ale aj o bohatom ženskom vnímaní sveta, ktoré na nás prenáša rozmanité chute života. Autorka ako obyčajne čerí hladinu slovenskej literatúry spisbou s nádychom erotiky.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Plaché rozkoše je 157 Kč

Výběr knih autora Helena Dvořáková

Zobrazit všechny knihy autora Helena Dvořáková
Výběr knih vydavatele Vydavateľstvo RAK

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydavateľstvo RAK
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.