Pútnik

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 642 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pútnik koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
642 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Pútnik koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
687 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pútnik koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
572 Kč
Není skladem

Pútnik koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
731 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pútnik koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
702 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dobrodružná púť Mikuláša Ujlakiho do Ríma, na ktorú vás autorka vezme, priblíži nielen to, ako sa pán z Hlohovca stal kráľom, ale aj každodenné strasti a radosti stredovekých pútnikov. Ako sa pútnici orientovali, aby na ceste do Ríma nezablúdili? Kde spali a čo jedli? Mohli putovať aj ženy?…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pútnik je 666 Kč

Výběr knih autora Miriam Hlavačková

Zobrazit všechny knihy autora Miriam Hlavačková
Výběr knih vydavatele Vydavateľstvo RAK

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydavateľstvo RAK
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.