Pictures of Czech Postmodernism

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 295 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pictures of Czech Postmodernism koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pictures of Czech Postmodernism koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pictures of Czech Postmodernism koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
309 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pictures of Czech Postmodernism koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
247 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Pictures of Czech Postmodernism - Přibáň Jiří. The essays in this book deal with those who currently figure among the most important Czech artists and whose work is internationally recognized. Most of them entered the art scene in the late 1980s on the crest of a powerful…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pictures of Czech Postmodernism je 287 Kč

Výběr knih autora Jiří Přibáň

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Přibáň
Výběr knih vydavatele Kant

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kant
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.