Pionýři, malované děti? - Pionýrská organizace ČSM a dětský kolektiv (1949-1968)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 473 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pionýři, malované děti? - Pionýrská organizace ČSM a dětský kolektiv (1949-1968) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
473 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pionýři, malované děti? - Pionýrská organizace ČSM a dětský kolektiv (1949-1968) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pionýři, malované děti? - Pionýrská organizace ČSM a dětský kolektiv (1949-1968) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
539 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pionýři, malované děti? - Pionýrská organizace ČSM a dětský kolektiv (1949-1968) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
491 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dětství spojené s pionýrským hnutím stále patří k životním zkušenostem výrazné části současné české společnosti. Přitom doposud chybělo moderní historické zpracování dějin Pionýrské organizace a různých charakteristických oblastí spjatých s pionýrským hnutím. Předkládaná publikace autorského…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pionýři, malované děti? - Pionýrská organizace ČSM a dětský kolektiv (1949-1968) je 509 Kč

Výběr knih autora Jiří Knapík

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Knapík

Zobrazit všechny knihy vydavatele NLN - Nakladatelství Lidové noviny
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.