Písničky pro (ne)všední den - Písňové texty v české populární hudbě 60. let

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 202 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Písničky pro (ne)všední den - Písňové texty v české populární hudbě 60. let koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
202 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Písničky pro (ne)všední den - Písňové texty v české populární hudbě 60. let koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Písničky pro (ne)všední den - Písňové texty v české populární hudbě 60. let koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
234 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha představuje písňové texty v české populární hudbě 60. let 20. století jako pozoruhodnou, dosud přitom spíše opomíjenou součást literární historie. Autorka nastiňuje typologii dobové popmusic (tzv. taneční hudba versus nově se rodící, progresivní směr hudby beatové čili rockové), především…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Písničky pro (ne)všední den - Písňové texty v české populární hudbě 60. let je 220 Kč

Výběr knih autora Zuzana Zemanová

Zobrazit všechny knihy autora Zuzana Zemanová
Výběr knih vydavatele Univerzita Palackého

Zobrazit všechny knihy vydavatele Univerzita Palackého
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.