Rozpad Rakouska-Uherska a jeho důsledky pro středoevropské literatury a kultury

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 205 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rozpad Rakouska-Uherska a jeho důsledky pro středoevropské literatury a kultury koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rozpad Rakouska-Uherska a jeho důsledky pro středoevropské literatury a kultury koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
213 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Rozpad Rakouska-Uherska a jeho důsledky pro středoevropské literatury a kultury koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kolektivní monografie zprostředkovává akademickou diskusi vedenou na sympoziu Umění a kultury střední Evropy, které se konalo v roce 2018 na Filozofické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci. Záměrem sympozia bylo po sto letech reflektovat epochální změnu, která se ve střední Evropě odehrála…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rozpad Rakouska-Uherska a jeho důsledky pro středoevropské literatury a kultury je 215 Kč

Výběr knih autora Jiří Hrabal

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Hrabal
Výběr knih vydavatele Univerzita Palackého

Zobrazit všechny knihy vydavatele Univerzita Palackého
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.