Knihy Malých proroků v charvátskohlaholských breviářích

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 185 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Knihy Malých proroků v charvátskohlaholských breviářích koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
185 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Knihy Malých proroků v charvátskohlaholských breviářích koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
200 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Knihy Malých proroků v charvátskohlaholských breviářích koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Knihy Malých proroků v charvátskohlaholských breviářích koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha olomouckého bohemisty a paleoslavisty Josefa Línka pojednává o překladu čtení z knih Malých proroků, který tvoří součást propria de tempore jedenácti rukopisných a tří tištěných charvátskohlaholských breviářů. Autor hodnotí vztah překladu k jeho latinské předloze, v několika ohledech…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Knihy Malých proroků v charvátskohlaholských breviářích je 203 Kč

Výběr knih vydavatele Univerzita Palackého

Zobrazit všechny knihy vydavatele Univerzita Palackého
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.