Lovci mamutov a tí druhí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 367 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lovci mamutov a tí druhí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
367 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 4 další varianty  
Lovci mamutov a tí druhí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
287 Kč
Není skladem

Lovci mamutov a tí druhí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
306 Kč
Není skladem

Lovci mamutov a tí druhí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
342 Kč
Není skladem

Lovci mamutov a tí druhí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
357 Kč
Není skladem

Lovci mamutov a tí druhí koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
386 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lovci mamutov a tí druhí koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
401 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Audiokniha pre mladých čitateľov, kde autor na základe nových paleontologických objavov vyrozprával históriu Slovenska v praveku. Devätnásť príbehov o dejinách praveku a životných osudov objaviteľov vyšlo po prvý raz v roku 1983. Autor už mal za sebou prvé štyri "knihy o archeológii" z edície…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lovci mamutov a tí druhí je 351 Kč

Výběr knih autora Pavel Dvořák

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Dvořák
Výběr knih vydavatele Vydavateľstvo RAK

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydavateľstvo RAK
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.