Guide to the best wines of the Czech Republic 2015-2016

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 202 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Guide to the best wines of the Czech Republic 2015-2016 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
202 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Guide to the best wines of the Czech Republic 2015-2016 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Redakce časopisu WINE & Degustation vydává druhý ročník oblíbené publikace PRŮVODCE NEJLEPŠÍMI VÍNY ČESKÉ REPUBLIKY. První vydání se stalo cenným zdrojem informací pro všechny milovníky vína z domova i ze zahraničí, kteří mají o vína z České republiky zájem. Pro profesionály pak šlo o naprosto…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Guide to the best wines of the Czech Republic 2015-2016 je 212 Kč

Výběr knih autora autorů kolektiv

Zobrazit všechny knihy autora autorů kolektiv
Výběr knih vydavatele Yacht

Zobrazit všechny knihy vydavatele Yacht
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.