„Po židoch cigáni“: Svědectví slovenských Romů 1939-1945, I. část

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 381 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

„Po židoch cigáni“: Svědectví slovenských Romů 1939-1945, I. část koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
381 Kč
Skladem (odeslání ihned)

„Po židoch cigáni“: Svědectví slovenských Romů 1939-1945, I. část koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
356 Kč
Není skladem

Krátký popis
Od sedmdesátých let minulého století vznikal pod vedením Mileny Hübschmannové dosud nejrozsáhlejší a nejsouvislejší soubor vzpomínek Romů na období druhé světové války. Jeho vydání, nazvané podle dobového gardistického hesla „Po židoch cigáni“ a rozdělené do dvou dílů, uvádějí předmluvy…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy „Po židoch cigáni“: Svědectví slovenských Romů 1939-1945, I. část je 368 Kč

Výběr knih autora Milena Hübschmannová

Zobrazit všechny knihy autora Milena Hübschmannová
Výběr knih vydavatele Triáda

Zobrazit všechny knihy vydavatele Triáda
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.