Pohádka O praotci Čechovi a těch dalších

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 152 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pohádka O praotci Čechovi a těch dalších koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
152 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pohádka O praotci Čechovi a těch dalších koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pohádka O praotci Čechovi a těch dalších koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
185 Kč
Není skladem

Pohádka O praotci Čechovi a těch dalších koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
179 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nová pohádka o praotci Čechovi těch dalších. Autorka Lucie Seifertová vás na pouhých čtyřiceti celo obrázkových stranách seznámí svým typickým stylem s tímto nejznámějším příběhem o vzniku naší kotliny. Strhujícím způsobem seznámí vás a vaše ratolesti jak to bylo s praotcem Čechem, Bivojem,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pohádka O praotci Čechovi a těch dalších je 173 Kč

Výběr knih autora Lucie Seifertová

Zobrazit všechny knihy autora Lucie Seifertová
Výběr knih vydavatele Petr Prchal

Zobrazit všechny knihy vydavatele Petr Prchal
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.