Pohádkový klásek

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 89 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pohádkový klásek koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pohádkový klásek koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
91 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pohádkový klásek koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
104 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pohádkový klásek koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
108 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Pohádkový klásek - Semelková Jana. Sourozenci Viktorka s Viktorem prožijí báječné prázdniny díky báječným prarodičům – babičce Karle a dědovi Karlovi. Výlet vlakem na hrad je přece krásné dobrodružství, hodně si užijí na chalupě pod lesem dědova bratra Jakuba, kde s jeho vnukem…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pohádkový klásek je 98 Kč

Výběr knih autora Jana Semelková

Zobrazit všechny knihy autora Jana Semelková
Výběr knih vydavatele JaS nakladatelství

Zobrazit všechny knihy vydavatele JaS nakladatelství
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.