Pohlednice z Paříže

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 317 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pohlednice z Paříže koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
317 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Pohlednice z Paříže koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pohlednice z Paříže koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
331 Kč
Není skladem

Pohlednice z Paříže koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pohlednice z Paříže koupíte na Grada
Grada
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Pohlednice z Paříže koupíte na Grada
Grada
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pohlednice z Paříže koupíte na Grada
Grada
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pohlednice z Paříže koupíte na Grada
Grada
339 Kč
Není skladem

Pohlednice z Paříže koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pohlednice z Paříže koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
339 Kč
Není skladem

Krátký popis
Píše se rok 1917, Evropou zmítá první světová válka a mladá zdravotní sestra Beatrice Crawfordová opouští bezpečí svého domova ve Velké Británii, aby se mohla na francouzských bojištích starat o zraněné vojáky. Ani o desítky let později, když Francie podlehne nacistické okupaci a Paříž přikryje…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pohlednice z Paříže je 335 Kč

Výběr knih autora Alex Brown

Zobrazit všechny knihy autora Alex Brown
Výběr knih vydavatele Metafora

Zobrazit všechny knihy vydavatele Metafora
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.