Pohľadnica z Talianska

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 373 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pohľadnica z Talianska koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
373 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Pohľadnica z Talianska koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
386 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pohľadnica z Talianska koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
493 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pohľadnica z Talianska koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
435 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pohľadnica z Talianska koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
509 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pohľadnica z Talianska koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
467 Kč
Není skladem

Krátký popis
Grace Quinnová pracuje v skladovacej spoločnosti. Keď jedného dňa nájde v sklade cennú umeleckú zbierku spolu so zväzkom listom a s denníkmi z 50. rokov minulého storočia, prebudí to jej prirodzene zvedavú povahu. Čím hlbšie sa ponára do pátrania, tým viac odhaľuje záhadný príbeh mladej…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pohľadnica z Talianska je 434 Kč

Výběr knih autora Alex Brown

Zobrazit všechny knihy autora Alex Brown
Výběr knih vydavatele Fortuna Libri

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fortuna Libri
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.