Pokoj v barvách štěstí 6

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 194 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pokoj v barvách štěstí 6 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
194 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Pokoj v barvách štěstí 6 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pokoj v barvách štěstí 6 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
237 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pokoj v barvách štěstí 6 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pokoj v barvách štěstí 6 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pokoj v barvách štěstí 6 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis

Tvrdohlavá dívka poprvé od svého únosu neví, co si má myslet. Dívka a její únosce utekli z Tokia a našli si nové štěstí. Potom ale narazili na detektiva Macubaseho. Dívka ho má v plánu zabít, aby nepřišla o svůj nový život, ale… ***** „Já se svého štěstí nevzdám, ani kdybych kvůli tomu měla…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pokoj v barvách štěstí 6 je 219 Kč

Výběr knih autora Hakuri

Zobrazit všechny knihy autora Hakuri
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.