Polybios a jeho svět

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 197 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Polybios a jeho svět koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
197 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Polybios a jeho svět koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
228 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Polybios a jeho svět koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
230 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Polybios a jeho svět koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Polybios a jeho svět koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Polybios a jeho svět koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
209 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Polybios a jeho svět - Oliva Pavel. Polybios (asi 200-118 př. Kr.) patří k nejvýznamnějším osobnostem antické literatury. Spolu s Thúkýdidem a Hérodotem tvoří trojhvězdí starořeckého dějepisectví. Pocházel z arkadské Megalopole, z bohaté rodiny, jeho otec zastával vysokou hodnost…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Polybios a jeho svět je 226 Kč

Výběr knih autora Pavel Oliva

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Oliva
Výběr knih vydavatele Baset

Zobrazit všechny knihy vydavatele Baset
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.