Řecko

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 130 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Řecko koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
130 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Řecko koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
143 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Řecko koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
118 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jednotlivé svazky nové edice Stručná historie států sice píší přední specialisté, ale jsou určeny co nejširšímu okruhu čtenářů. Tomu je přizpůsoben jak rozsah a cena, tak především obsah a způsob výkladu. Čtivě napsaný text se soustřeďuje samozřejmě jen na nejdůležitejší momenty z dějin a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Řecko je 130 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Růžena Dostálová, Pavel Oliva, Vladimír Vavřínek
Výběr knih vydavatele Libri

Zobrazit všechny knihy vydavatele Libri
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.