Posedlost - Extrémy a vášně malířské moderny

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Posedlost - Extrémy a vášně malířské moderny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
225 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Posedlost - Extrémy a vášně malířské moderny koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Posedlost - Extrémy a vášně malířské moderny koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
264 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Posedlost - Extrémy a vášně malířské moderny koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Posedlost - Extrémy a vášně malířské moderny koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
242 Kč
Není skladem

Krátký popis
Schjerfbecková, Kirchner, Dix, Neuschul, Dwurnik Posedlost - vášně a extrémy v umění 20. století. Na pozadí „portrétů“ pěti uměleckých solitérů, v českém prostředí neznámých či málo reflektovaných, nabízí kniha překvapivý pohled na vývoj moderní malby v kontextu dobových filosofických koncepcí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Posedlost - Extrémy a vášně malířské moderny je 245 Kč

Výběr knih autora František Mikš

Zobrazit všechny knihy autora František Mikš
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.