Rozhovory s Vladimírem Čermákem - O filosofii, politice a právu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 237 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rozhovory s Vladimírem Čermákem - O filosofii, politice a právu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
237 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rozhovory s Vladimírem Čermákem - O filosofii, politice a právu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rozhovory s Vladimírem Čermákem - O filosofii, politice a právu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rozhovory s Vladimírem Čermákem - O filosofii, politice a právu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Vladimír Čermák (1929–2004), soudce Ústavního soudu ČR a profesor politologie na Masarykově univerzitě v Brně, patřil mezi naše nejvýraznější a nejoriginálnější politické myslitele. Je autorem rozsáhlého pětisvazkového díla Otázka demokracie, ve své době bezesporu nejsystematičtějšího a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rozhovory s Vladimírem Čermákem - O filosofii, politice a právu je 253 Kč

Výběr knih autora František Mikš

Zobrazit všechny knihy autora František Mikš
Výběr knih vydavatele Books & Pipes

Zobrazit všechny knihy vydavatele Books & Pipes
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.